its alright

Nu känns det mycket bättre, vi får se hur det flyter på men bladet är vänt:)
Tack för att ni bryr er, det värmer verkligen.


Jag har gjort mina egna chokladtryfflar nice, nice dem blev goda jag nallade lite , men dem måste stelna innan man kan känna den riktiga aromen. Det blev chokladtryffel med kaffe och apelsin , mumma... Bilder får ni imorgon när dem är klara.

Festen igår var splendid Chris var dj i garaget vi dansade dem rökte vattenpipa. Maten var grym afrikansk mat kinesisk mat indisk mat svensk mat mexikansk mat u name it. Massor av hershey's choklad utspridda all over the place, nya kontakter en tjej som kommer ifrån Minnesota och som har flyttat hit hon är 34 och har fem barn, lyssna nu på det här. För det första trodde jag att hon var i min ålder och för det andra ser man VERKLIGEN inte att hon har fött barn plus att hennes mamma var svensk, Vanessas äldsta är 18.. ship och hej!




 
Vanessa är hon i lila.                     Baby C Istället för J

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad kul! Ar han dj? Spelade han ngn bra musik da? Det later som en riktigt trevlig fest! Man skulle vilja fa en smakbit pa dina tryfflar... Puss!

2009-09-20 @ 13:36:26
Postat av: ziza

sweet... jag komer direkt å äret tryffel med dej lol :=) hur e de med min baby? jag ringer dig kanske ikväll miss you babe.. fått nåt paket än? kram

2009-09-20 @ 15:01:38
Postat av: denise malmqvist

Anonym, vem du nu ar? AA han ar Dj det ar det han livnar sig pa :) hihi jag kan skicka lite tryfflar vore nice huh? Det var valdigt mycket folk pa festen och alla ville prata.

2009-09-20 @ 16:45:44
URL: http://mrsstrowder.blogg.se/
Postat av: denise malmqvist

Ziza alsklings gumman jag saknar dig sa otroligt mycket ocksa, ar allt bra? vilken baby Jeremiah eller Anthony? Det ar bra med bada, J fyller ju snart ett sick sick.. JAAA ring vi har mycket att prata om :) inget paket damn, vad arg jag blir har det inte kommit nat pa mandag da ringer jag dem. puss

2009-09-20 @ 16:48:01
URL: http://mrsstrowder.blogg.se/
Postat av: Isabella Malmqvist

Anonym ar din syster!! Jag trodde jag hade skrivit namn men tydligen var det inte saa. Irriterande. Puss!

2009-09-20 @ 19:37:26

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0