lazy im lazy

Jag vet jag vet,  ingen updatering på hur länge som helst my bad.
Jag tänkte först och främst berätta om resan till Sverige


På flyget var det verkligen en strålande service och vänligt bemötande. Holländarna är verkligen jättetrevliga. Jag fick en annan sittplats istället för att sitta ihop trängd med massa andra fick jag två tomma sittplatser  intill fönstret. Det var så skönt att slippa behöva säga till någon att man behövde ta sig förbi för att kanske gå på toa.
Ett plus i kanten var att jag fick en säng till Jeremiah toppen! Jeremiah var faktiskt riktigt duktig under flygturen det enda han kunde ge ifrån sig var lite gnäll han fick beröm för att han var så lugn. Jag är glad så länge han inte skriker eller gråter i allafall. Flygvärdinnorna är helt betuttade i honom och till och med när jag skulle gå på toa erbjöd dem sig att passa honom. Toaletterna var jättefräscha det fanns toaring covers som man täckte toaringen med, skönt det då slipper man huka sig i allafall. 

                                                                  



 


Baby J i korgen



Maten var utsökt och healthy det är en kock som har gjort receptet det blev kyckling med hemlagad potatismos och tomatsås och en bönsallad i sidan och bröd till efterätt blev det brownie väldigt smakrik allt fick avnjutas med ett glas apelsin juice. 

Vilken deluxe' va?

Till frukost blev det en massa gotti



Mellanlandningen kommer att vara i Amsterdam, jag hoppas verkligen att man hittar och att man inte behöver vänta allt förlänge där.

På flyget köpte jag en eyliner gel av märket Bobbi Brown jättebra håller jättebra hela dagen. Jag blev rekomenderad den av en flygvärdinna och den håller verkligen garantin. 29 euro kostade den på taxfreen och i normala fall kostar den 36 euro. I love taxfree

kom i fin förpackning, kameran gör inte bilden rättvis

Kommentarer
Postat av: ziza

lovelyyy.... nice det lät med gel.. stryker du på eyelinern med en pensel då? kram

2009-09-13 @ 03:51:37

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0