the game



Resultatet! Mycket goda och inte allt för söta.

                                                                    
                                                                       I made this cake for my husband


Ser ni vad jag ser? exactly, svensk plate.
                    

 

    barnmat       köttfärsås








T

H

E




F

A

M

I

L

Y












Idag har vi besökt kyrkan och efter det vid två tiden hade Anthony match i softball , men motspelarna kom aldrig så det blev practise istället under två timmar. Undertiden snackade jag med Brianna vars man var med i teamet och som har varit in the army, vi har något gemensamt. Han var ett år i Afghanistan och kom hem för någon vecka sen. Haha det var så roligt så här sa hennes man "Baby I have a blister on my babytoe" det lät som ett litet barn som sa det till sin mamma. Arma män ibland.
Jeremiah fick krypa runt lite , och under sin krypning försökte han plocka ekollon som hade ramlat ner från trädet, men han ville givetvis stoppa dem i munnen så då blev det ingen mer krypning för honom, eller nu ljög
jag han fick krypa, men jag hade ögon
 i nacken hela tiden.
När vi kom hem gjorde jag en en kopp kaffe och till det blev det ett par tryfflar.


Kommentarer
Postat av: isabella

Vad mysigt med kaffe! Far jag folja med? Vad avslappnad Jeremiah e pa bilden. Du far ge mig recepten! Puss

2009-09-21 @ 09:58:41
URL: http://isabellamalmqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi vad smarrigt det där såg ut.. dig skulle jag lätt vilja ha som fru ;) vilka vackra bilder på den vackra familjen =) kraaam

2009-09-21 @ 20:29:11

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0