tuesday morning

Jeremiah sussar, själv har jag en heldel att ta itu med som städning, tvätt ska sorteras haha men det är inte så illa som det låter, Anthony tvättade igår. Jag hoppas i allafall att det spricker upp och blir fint väder, det har regnat i flera dagar nu och det blir ju lite trist i längden.

‹Igår efter yogan i bilen> Anthony– hahaha laughting. Jag– what? Anthony– Nothing ...... Anthony– LAUGHTING...   jag kollar på airconditionen den är på 5 , men det är ju inte kallt, dum som jag är så hade han satt på värmen på högsta och jag hade inte märkt ett skvatt  Anthony– Ure really used to the heat now, Jeremiah was moving, thinking uff its hot while ure not noticing anything. Anthony och Jag – LOL HAHAHAHAHA .. Ja yogan har satt sina spår.

Idag ska jag laga till något riktigt gott , jag vet bara inte vad, men det löser sig. Det blir något med sparris i allafall.
 

R.I.P Patrick Swayze som dog igår i cancer , världen är  allt bra grym.

Kommentarer
Postat av: Mims

=) hur mår du? länge sen nu..

2009-09-15 @ 21:06:41
URL: http://lovelife.se

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0