a weird dream

Jo nu ska ni få höra på en skum dröm.
Jag drömde att en mamma hade en son som hon hade fått med en get. Hon bar sin son i en bärsele , ni förstår att sonen såg ut som en blandning av en get och en människa. Han hade klövar, getskägg och hornen var av hår. Resten av kroppen var människolik. WEIRD OR NOT, SO SAY..
Är det någon som kan tolka min vackra dröm??




"Hej, herr get"







Sen hittade jag den här
Geten hålls i förvar hos polisen, som enlgt medborgargardet måste bevisa att en människa inte kan förvandlas till en get. Faksimil: Vanguard Online


hahahaha.... det var det dummaste

Kommentarer
Postat av: ziza

hahah du drömmer såå konstigt... saknar dej werdooo =)

2009-09-24 @ 20:51:57
Postat av: denise malmqvist

Ziza jag vet att du kan tolka den, inte sant?? hehehe puss

2009-09-25 @ 00:16:35
URL: http://mrsstrowder.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men lilla gumman jag sa ju till dig igar att det var ett tecken pa att du skulle injicera botox i lapparna haha. Angaende artikeln sa ar vissa helt dumma i huvudet. Kul att du fick paketet! Puss love ya my angel

2009-09-25 @ 12:30:58
Postat av: isabella

det var jag som skrev det anonyma inlagget.

2009-09-25 @ 12:33:41

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0