We're going Fiesta fiesta!!






Yes Dehvon och Chris har partaj ikväll som jag och Anthony ska på.
Gissa vem som ska vara barnvakt? Dehvons mamma ska komma hem till oss och vara barnvakt för Jeremiah. Så nu kan båda gå istället för att en ska stanna hemma, lite quality time för oss, det behövs emellanåt.
Det blir någon form av knytkalas. alla tar med sig vad dem kan hitta hemma, eller tar en sväng förbi affären :)
Jag ska ta med svenska köttbullar och potatismos.

Idag när jag och Jeremiah vilar väcks vi av att någon står brevid. Det var Anthony han slutade tidigare idag för att han har jobbat för mycket , så dem skickade hem honom, bra det tycker jag.

Vi tog i allafall en sväng förbi the Social Security och ser om dem kanske kan ge mig my social security numba
men eftersom att jag fick senaste stämpeln  i passet förra veckan , så måste man vänta 21 dagar efter att man kommit hit innan man kan gå dit. Även fast jag har bott här i tre månader. Hm skumt värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0