Ziza finally :)

Ziza vet du vad jag gjorde? Jag knatade förbi informationen efter att ha gått från brevlådan.
Jag frågade " Excuse me mam, but a friend of mine send me a gift and i still havent recieved it and that was a month ago."

kvinnan "Yeah come here, witch number do u live on?"
Jag" 2134"
Kvinnan " come with me, yeah u got something here, can u sign here please?"
Jag" Oh, do I nice ive been waiting for it but i didnt get a note at the door.
Kvinnan" Oh really well maybe it flown away.
Jag" Thank you very much have a nice evening.
Kvinnan" have a nice evening bye

Och mitt leende på läpparna blev bredare än vanligt :))
 
Guud tack så mycket för alla fina saker du skickat! Byxorna var verkligen jättesöta och alla smarriga ting yummy sesamkakor after eight lakrits plus en god bok och nu kan jag dofta Denise igen med mina Rexona aloevera sticks Im so grateful. Love ya!



Kommentarer
Postat av: ziza

hihi fan vad sköönt började bli orolig att man inte kunde skicka nåt till er =) hihi kraam

2009-09-25 @ 23:37:31

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0