Get together party at Dehvons

I fredags var det Get together Party hos Dehvons, but what she didnt know var att vi hade en överraskning för både henne och Chris. Jag tror jag har berättat det här för er förut, men om inte. To make a long story short.
Dem hade inbrott två gånger av samma person. Han sparkade in bakdörren han tog laptops , kameror och annat. Det märkliga är att han tog en bild på grannen med samma kamera som han hade snott , och grannen reagerade inte på att han hade massa väskor hängandes över sig deff märkligt. -Ooh i thought he was a strange gardener. Say whaat!? Hur ofta tar en trädgårdsmästare kort sådär? Hon ringde inte ens polisen , nice lady.
Sen blev också deras konto länsat på 900 $ allt i samma veva, Damn! Så en god vän edgar flow hade organiserat ett insamlings projekt till dem genom alla vänner , jag hade ingen aning om detta förens han bjöd in mig till dem. Dem fick ihop 400$ allt var i 20 $ bills en stor bunt med andra ord. Sen eftersom att Chris är dj så blev han av med en hel del musik från I tunes så han fick ett presentkort på det också. Dem hade inte en aning om det här vi var en heldel folk som kom över . alltid lika trevligt sen stoppades musik och Edgar började prata. Dehvon och Chris visste att det rörde sig om någonting , men inte om vad. Så det blev en stor överaskning. Haha i slutet av partyt slaggade dem flesta på golvet med filtar över sig , Kanye som jag kallar honom en god vän Tim han sov med solbrillor och höll i Brittanys(Chris syster) B- friends sko lmao ni skulle sett hur det såg ut. Eftersom att jag har min säng still there så gick jag och lade mig där i stället. Vi hade choklad , pizza, vin, vatten, rom, öl & godis men jag var inte så sugen men vi hade a great time.

Kommentarer
Postat av: isabella

vilka fina vänner dom har!

2010-02-02 @ 11:27:03

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0