This is my life this is my story

Jag har kommit långt , det har jag insett. Från att bo hos Dehvon och inte ha någonting förutom min vackra son såklart, till att idag vara successful! Jag  har planer för min framtid och jag har fått många peppningar både här och där i Sverige, det här har gjort mig otroligt strong, jag menar otroligt strong!
Nu har jag ett jobb, jag har mycket på gång, jag kan bussturena Jag ska till och med börja studera (Damn!) Yes jag ska utbilda mig till proffesionell massös i februari sen ska jag jobba på något bra massage ställe. Det roliga är att massagen bla är Swedish massage hahaha så det är ju klockrent sen när jag ska söka. -Im swedish and i give Swedish massage lol. Yoga studierna får bli senare , Why? Jo för sen när jag är färdig utbildad yoga instruktör så måste jag jobba utan betalning i 10 veckor tror jag att det var. Ser inte ut som en bra ide' just nu måste vänta med det tills jag har en stadig grund under fötterna.
Jag sa att jag aldrig ger upp and see! I didnt Jag ser framemot att börja plugga och jag tror att jag kommer trivas bra med det här yrket, Man hjälper människor och inte stressigt.
Jeremiah min  lilla prins har blitt så stor och han pratar mer och mer. Det är tufft ibland på helgerna då jag verkligen saknar att vara med min lilla baby j leka och gosa :) Nästa helg ska jag ha honom , jag menar jag har ju honom i veckorna också för den delen, men här är barnen på dagis fram till 17.30 ibland till 19.00 då hinner man bara se honom i en timme sen är det läggdags. If u know what I mean.

Kommentarer
Postat av: isabella

Du e så modig och stark som klarar av att vara så långt borta från Sverige. Jag är glad att det går bra för er! jag ska försöka skrapa ihop mina slantar och ta mitt a+sle till TX!

2010-02-02 @ 11:26:08
Postat av: Anonym

Stolt över dig vännen att du inte gav upp och har klarat dig så bra! Vi var nog många som oroade oss ett tag för hur det skulle gå :-)

Men hemskt att du måste lämna ifrån dig baby J varje helg, kan du inte ha honom typ varannan?

Jag har också fått heltidsjobb nu, som administratör på ett hälsovårdsföretag (amerikanskt faktiskt, känner du till johnson&johnson?) Det är verkligen skönt att ha en trygg inkomst eller hur.

Hörs snart, kram

2010-02-07 @ 17:45:29
Postat av: denise strowder

Hej vem du än är please administratör hälsovårsföretag? Eller är det du Malin? puss

2010-02-17 @ 02:51:35
URL: http://mrsstrowder.blogg.se/
Postat av: denise strowder

sis Ja det tycker jag verkligen att du ska göra i MISS UUU PUSS

2010-02-17 @ 02:53:25
URL: http://mrsstrowder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0