Too lazy?

Kan man vara för lat för att skriva blogg? That thought cought me the other day , men sen kom jag ju på att det har ju faktiskt varit så himla mycket på senaste. Ni vet , dagis , jobb , ekonomi.

Jag tycker att vi spolar tillbaka bandet tills för några veckor sen helt enkelt till nyårsafton 31 dec här i Texas. Jepp så gör vi.

Nyårsafton firade jag med en kompis i hennes kompis hus i have something to break down for u guys. Jag var den enda  white chic som var där , men det spelade absolut ingen roll jag hade en oförglömlig nyårsafton. Vi dansade rökte cigariller drack det ena och det andra hahaa, ja ska det va så ska det va. Vi åt fingerfood dem flesta sov över , för i Texas så ska man absolut inte köra bil på självaste Nyårsafton especially not på natten många bilkrasher sker då. Och JAG som är så rädd för trafik skulle inte ens tänka tanken.

Som ni också vet så har vi haft snö på självaste julafton, vem kunde ana? Så lite julstämning har jag ändå haft.
I allafall på Nyårsafton skrek vi ut det nya året , och jag tror att det kommer bli ett bra år, man kan i allafall hoppas på det. :)

Mycket riktigt för ungefär tre veckor sen eller två och en halv vecka sen , så fick jag komma på en jobb intervju till Joano Farc cafe (Creper/cafe) Jag träffade min manager inne på cafet hon är från China men pratar perfekt engelska Hon var höggravid och berättade att hon skulle ha barn samma kväll :) Haha men det märktes inte hon var cool lugn och jätte trevlig. Jag förstod ganska snabbt att jag hade fått jobbet för hon pratade direkt om vem jag skulle lära upp mig och så vidare. Jag  kände ett lyckorus i hela kroppen Äntligen , äntligen hihi yay!
Jag berättade för Anthony att jag fått jobbet , han verkade inte vara too enthusiastic. Vänta lite nu det här var ju dagarna innan Nyårsafton my stupid ass lol. På självaste Nyårsafton Åkte vi till Jeremiahs dagis och pratade med managern där sen skrev vi in honom så han började förra måndagen. Allt har gått bra och han har inte klagat någonting alls. So allting flyter på och jobb träningen har gått kalas :)


Kommentarer
Postat av: ziza

en glad ziza läser din blogg igen :=9 keep going ;) se det löste sej härligt att höra underbart att du trivs som fisken i vattnet!!! kraaam

2010-01-14 @ 23:03:09
Postat av: jess

hahah fan va glad jag är för din skull att det har börjat rulla på!

2010-01-15 @ 11:52:32
URL: http://aggly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0