Weakness

OOH my lord or something, lol igår trodde jag helt seriöst på att jag skulle få the flu , jag hade ont i varje muskel i kroppen kände mig så J****a svag I o försig så var det här i förra veckan, jag glömde att posta inlägget så nu får ni se hur synd det var om mig då hehehe skämtosido. Nu har jag jobbat i snart två veckor och det går bättre och bättre Jag kan skära brödet korekt lol jag kan vända crepes jag vet vad smörgåsarna innehåller osv.
Min fina syster har  varit i Växjö hon pluggar musik och ljuddesign. Såå stolt över henne hon kommer komma långt. Jag har själv planer på vad jag ska göra, nu tänker nog samtliga jo men du ska ju plugga till yoga instruktör. Visst det ska jag men jag tror nog att det får flyttas fram har inte direkt lust att låta en viss person betala det även fast han lovat. Anyways

Nu tänker jag så här, ni ska få tipsa mig om vad ni vill höra mer om så ska jag se till att det blir intressanta inlägg yay! Lol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0