back to the blog

Jo nu börjas det igen, jag är redo att börja blogga. Många har undrat över när jag skulle börja skriva igen, I´m back!
När jag kom tillbaka till USA så bodde jag med exet under fyra dagars tid, eh jo det var en pers men jag hade ingenstans att ta vägen så därför fick det bli där till en början. Efter det hade jag snackat med en god klass-väninna om att kanske bo med henne under en tid. Rättare sagt hon föreslog det, jag var lite skeptiskt till det men hade inte så mycket val direkt. Jag bor hellre med någon som pratar tillbaka än med en som pratar med tvn istället för att prata. Så så fick det bli jag flyttade hem till A undertiden där fick jag prova på en ny mataffär som heter Sprouts( groddar) på svensk översättning. Det är en helt ekologisk matkedja , ja dem har allt där och du kan räkna med att det är nyttigt i love it! LIte dyrare men garanterat nyttigt.
Well över till roommaten, hur gick det då? Jo jag fick nog helt enkelt, bidde ingen längre bo period där . låt oss säga fyra dagar.
Jag var helt enkelt trött bo att ha roomates I need my own space for both me and Jeremiah.
Jag insåg att jag vantrivdes gillade inte direkt området där jag bodde på, dessutom så fick en obehaglig känsla.
Beslöt mig helt enkelt för att flytta ut börja på nytt i min egen lya. Jag kollade runt på lägenheter och extention suites vilket innebär att man kan stanna på ett vandrarhem under en längre period. Jag flyttade in för två veckor sen och trivs bra. Inom kort ska jag flytta till en lägenhet , men det här passar mig perfekt tills dess att jag känner mig redo för att hitta en boning.
Här ingår La fitness gym cabel electricity water allt! visst det är rätt pricy men det är det värt ett tag.
Här bor jag nu ett litet slag↑ room 154
Gymmet jag går på
Sen kom min födelsedag och många fina gratulationer blev det , tack fina ni det värmde verkligen att öppna upp profilen på face book den dagen =)
Dagen efter födelsedagen blev det att införskaffa sig en dator, jag måste verkligen kunna kommunicera med mina nära och kära. Nu är jag glad för nu har jag både en bra dator och ett bra nätverk I feel complete! hehehe
det här är datorn som som gav mig mitt liv tillbaka,hehe lite väl dramatiskt kanske.
Datorn som gav nytt liv hehe lite väl dramatiskt kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0