same old same old monday

Idag är det måndag, klockan är 12,32 pm jag ska snart sticka iväg och äta indisk mat med en vän.
Saknar redan lill prinsen hämtar upp honom på onsdag, jag kan verkligen se att han älskar mig han vill vara hos mig hela tiden =) jag älskar honom så mycket han är mitt allt!
Jag vet inte om ni hört den tragiska nyheten om Moskva? Hur f"""/%€# kan man göra så?! Jo det var en självmordsbombare som hade tagit sig in på arrival på flygplatsen i Moskva. Han utlöste bomben och 31 personer dog med den hjärtlösa idiot helvetet (ursäkta språket) Vart är vår värld på väg? ska man nu vara orolig att man ska stryka med en självmordsbombare när man ankommit till till en flygplats.. Helt sinnes sjukt alltså.
Ikväll blir det jobb fast det blir nog tidigare idag än vad det brukar bli. I normala fall går jag in vid sex eller sju men idag blir det vid fyra istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0